fredag 21. oktober 2011

Et kort i dag også

Hei og velkommen inn i bloggen min. Jeg har akkurat startet dette lille bloggeventyret mitt og håper du vil like bloggen min.Bloggen min er som sagt nyfødt og trenger tid på å utvikle seg så jeg håper dere har litt tålmodighet med meg i starten.  Fint om du vil legge igjen spor etter deg, det setter jeg pris på.

Her ser dere dagens kort.(Beklager noe dårlig kvalitet på bildene) Det er et dressjakkekort i "forenklet" versjon. Ideen til dette kortet har jeg hentet fra YouTube. Kortet var et bestillingskort fra en kollega på jobben.Hun ville ha et kort til en konfirmant. Bildet som er åpent viser kortet inni, det andre bildet viser kortet lukket. Laget en lomme med en selvlaget konvolutt med plass til en pengegave til konfirmanten. Brukte spellbinder til skrivefeltet inni kortet. Selve kortet er laget i blått med grønn skjorte inni. Tre brads er brukt som knapper på jakka. Bånd kjøpt på PerleMama er brukt som slips og tørkle. En liten brads er brukt som slipsnål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar