lørdag 19. oktober 2013

Christmas cards/ julekort

Nå er det en stund siden siste innlegg men nå har jeg endelig fått tid til å lage noen kort igjen. Denne gangen er det julekortproduksjonen som har startet. 4 julekort har jeg laget og må sette opp tempo skal jeg bli ferdig med alle kortene før de skal sendes ut.

                               Kort nr. 1: Bilde fra nett, Bazzill kartong, mønsterpapir fra resteposen, blonde fra Nille, bånd, MS kantpunch, snøkrystalldies, blomsterpunch, stickles, stempel fra kort og godt, perler
                        Kort nr. 2: Bazzill kartong i hvit, bilde fra nett, mønsterpapir fra Maja design, TH dies,
snøkrystalldies,  Die-namics die-Leafy Flourish, stickles, bling i blått fra Staples.
 Kort nr. 3: Bazzill kartong, bilde fra nett, mønsterpapir fra Maja design (tror jeg), stempel fra kort og godt, diverse blomster, stickles på blomstene, brune bling.
 Kort nr. 4: Bazzill i brunt, brune/krafttags fra Nille, bilde fra nett, kakeserviett stanset ut med dies av kaffefilter, mønsterpapir fra resteposen, snøkrystalldies, snøkrystallbrads-hvit, stickles.
 
Tusen takk til dere som tar dere tid til å kommentere innleggene mine, det er kjempekoselig :)
Er det noe du lurer på er det bare å spørre.
Ha en fin lørdag!
 

1 kommentar: