tirsdag 28. februar 2012

Julekort i februar!!!

Ja jeg har laget julekort, og ja jeg vet det er februar og en god stund til jul...hi,hi. Dette er mine tre julekort til Hjertebodens juleblogg for februar. Denne måneden var utfordringen "bingo" og jeg har bingo på to av tre kort. (Kan du finne bingorekkene mine?)




Jeg beklager dårlig bildekvalitet, som skyldes mangel på lys:(
Har blogcandy/giveaway gående, og det er bare å bli med hvis du vil:)
Tusen takk til dere som legger igjen spor etter dere:) Det er kjempekoselig:)
Har fått noen tilbakemeldinger om at det er vanskelig å legge inn kommentarer for noen grunnet "ordbekreftelsen". Har blitt spurt om jeg kan fjerne den og vil bare fortelle at jeg jobber med saken. Er ingen smarting når det gjelder datamaskiner, så ting tar litt tid før jeg finner ut av dem,hihi:)
Ønsker alle en fortsatt super uke!

2 kommentarer:

  1. Nydelige julekort du har gjort.
    Håper du finner ut av dette med kommentarene.
    Jeg vet ikke hvilken nettleser du bruker,men jeg kunne ikke finne dette med å slå av passord i chrome nettleser,men vet at jeg fikk det til i explore.
    Ha en strålende dag.:)Klem Merethe

    SvarSlett
  2. wow så nydelige julekort
    knus Pia

    SvarSlett