torsdag 29. mars 2012

Marsbidragene mine.

Ja da har jeg levert mine tre bidrag for mars til Hjertebodens juleblogg. Utfordringen denne gangen var å bruke UTTE på minst et bidrag. Da jeg ikke har UTTE (wow, en ting jeg IKKE har!) i mitt ganske store utvalg av scrappesaker, har jeg istedet brukt cracle accent. (som også er lov?)

                                                     Pakkelapp fremsiden.
                                                     Pakkelapp-bak
                                             Fyrstikkeske-fremsiden
                                                 Fyrstikkeske-baksiden
                   Julekort med bilde fra Pion design, mønsterpapir fra Pion-Ventan på tomten 2-Vinterlek,diverse dies, bling fra Nille, stempel fra Kort og Godt, cracle accent og brun Bazzill
                                                          Her ser du kortet åpnet.

                                      Bilde av alle tre prosjektene.
Takk for at du titter innom.
Her skinner sola- håper den skinner hos deg også:)
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar