torsdag 31. mai 2012

Hjertebodens juleblogg

Her er mine tre bidrag for mai til Hjertebodens juleblogg. Snakk om å være sent ute.Dette rakk jeg jammen meg bare så vidt hi,hi. Jeg får nok prøve å være tidligere ute med junibidragene.

Oppgaven for mai var å lage et posekort. Det har jeg aldri gjort før så her er mitt første forsøk:
Framsiden:
Har brettet en pose i to slik at det blir som et "vanlig" kort. Bilde fra nett, kraftkartong fra Bazzill som er punchet med MS punch. Blomsten (poinsettia) og bladene er dies fra QuicKutz, mønsterpapir fra Melissa Frances #Wonderland# som er mistet med Tattered Angel mist i brunt( har ikke navnet på fargen her), perler og #julehilsen# er skrevet med min dymo.
 Innsiden:
Tekststempel fra Kort og Godt, ornament-stempel fra Hero Arts. Alle kanter er svertet med Vintage photo distress ink.
 Kort nr.2:
Tekststempel fra NSS, mønsterpapir fra resteposen.
 Innsiden kort nr.2:
Tekststempler fra Kort og Godt. Swirl-stempel fra Hero Arts. Mønsterpapir fra Ladybug and friends #juleglede#
 Kort nr. 3:
Kun brukt kartong (ingen mønsterpapirer her). Bilde fra nett, diverse dies fra QK, Spellbinder og Nellie Snellen. Pyntet med Stickles og brune bling
 Innsiden kort 3:
Tekststempel fra Kort og Godt. Lite stempel fra Basic grey #wild flowers/b2#
Ser det er mye brunt på kortene mine, som vanlig. Brun er absolutt min "go-to" farge når det gjelder kortlaging. Hva er din?

Ønsker alle en flott torsdag!
Cathrine

2 kommentarer:

  1. Smukke julekort, mon ikke du har vinderchance, jeg tror det. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Hei og takk for kommentar.
    Kjempefine bidrag og masse fint på bloggen din så jeg legger meg til som følger :-)
    Min favorittfarge er rosa, og det gjelder i kortlaging også! hihi :-)

    SvarSlett