torsdag 16. februar 2012

Baby kort/Baby card

Har laget et dåpskort formet som en barnevogn.
                                         Her ser du kortets front
                                         Kortets innside
                                       Kortets bakside
                                      Kort og tilhørende konvolutt.

Har brukt blå Bazzill kartong, mønsterpapir fra Cosmo Cricket, hvitt tykt papir fra Nille, diverse Spellbinder-og Nellie Snellen dies, TH-dies (håndtaket),EK punch, brads og bånd, Distress ink og tekst fra nettet.

PS: Blog candyen kommer ikke før tidligst neste uke da vi fortsatt pusser opp og i tillegg har jeg fem dager med jobbing forran meg så jeg rekker det dessverre ikke før. Beklager til dere som venter!!

Legg gjerne igjen en kommentar, det syns jeg er så koselig. Tusen takk til dere som skriver så hyggelige kommentarer til meg, det setter jeg veldig pris på.

Ønsker alle en fantastisk torsdag.

5 kommentarer:

  1. For et lekkert babykort.
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempe flott dåpskort,heldig den som får dette:):)
    Ha en flott dag.:)

    SvarSlett
  3. Såååå stilig :O)
    Herlig babykort.
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. Så lekker vogn og et herlig kort:)
    Takker for koselig besøk i bloggen min!

    SvarSlett
  5. Det va ei snedda barnevogn :)
    Flotte "blonder".

    SvarSlett