onsdag 6. juni 2012

flaskekort/winebottle card

Lenge siden jeg laget et flaskekort, så nå har jeg fått laget et igjen.
Har prøvd å bruke andre farger (enn brunt, hihi) denne gangen. Men noe brunt blir det visst alltid på det jeg lager, hihi.
Har brukt Bazzill i turkis, mønsterark fra Prima-Madeline 6"x6" paper stack, stempel fra heroarts, tekststempler fra norsk stempelblad, turkis bling, punch fra MS og dies fra Spellbinder. Alle kanter er svertet med distress ink-Broken China.
 Innsiden. På den tomme siden er det plass til personlig hilsen (skrives på PC)

Ønsker å legge flaskekortet mitt til følgende utfordringer:

Ønsker alle en fin onsdag:)
Klem fra cathrine

5 kommentarer:

  1. Super flot vintag... så sødt et motiv

    Tusinde tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

    SvarSlett
  2. Et rigtigt dejligt flaske tag.
    tak at du deltager på vores udfordring hos card and scrap.
    knus Sanne

    SvarSlett
  3. Kjempefin vin tag! Likte godt den "malen".
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempeflott flaskekort! Fine farger og søtt motiv:))

    Takk for ditt bidrag til Papirdokkene:))

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  5. Så flott flaskekort du har laget!
    Denne varianten har jeg også lyst til å prøve....
    Anne

    SvarSlett