tirsdag 13. mars 2012

LO....

....fra meg. Jeg er ingen LO maker men innimellom prøver jeg meg på en layout.Denne lagde jeg for en god stund siden. Denne LO`en er veldig "clean and simple," men hva gjør vel det når papiret er så fint?




           Minner om min blogcandy med noen flere bilder som viser hva candyen inneholder.

                     BoBunny-gabrielle collection 6x6 paper pad
                      To poser fulle av blomster,knapper,brads og bling
                               Bling og en pose med div. charms
                                    masse forskjellige blomster
Tickets, tre Maya Road trådsneller med ca. 2 meter bånd på hver trådsnelle og tre stick pins.

Vil du være med på candyen må du gå til det opprinnelige innlegget om candyen og følge punktene der.
Fristen for å være med er 18 mars.
Tusen takk til dere som allerede har deltatt i candy`en. Til slutt vil jeg takke nye følgere av bloggen min. Så koselig at akkurat du vil følge bloggen min, også gir det meg jo en fantastisk mulighet til å titte innom bloggen din også:)
Ha en fantastisk solskinnsdag (det er det her ihvertfall) alle sammen!!!!

3 kommentarer:

  1. Skønt LO du har lavet, papir, pynt og billeder passer perfekt sammen, hvorfor laver du ikke flere LOer? og din candy ser så dejlig ud, heldige den der vinder den, og du er meget velkommen til at kikke ind på min blog. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Nydelig LO.
    Har ikke sett denne Candyen før nå jeg da. Litt treg...... Men nå er jeg med.
    Ønsker deg en fin ettermiddag/kveld.
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. sikke dejligt lo du har lavet
    klem

    SvarSlett