tirsdag 15. november 2011

Tag

Her ser dere bilde av den halve(se innlegg søndag) taggen jeg lagde på søndag Denne taggen slet jeg veldig med, den ville liksom ikke bli som jeg hadde tenkt. Føler liksom at det er noe som mangler men vet ikke hva. Noen som har noen forslag?Utgangspunktet for denne taggen var at jeg kjøpte krackle paint( som jeg aldri har prøvd før, men har sett så mange andre lage tøffe ting med) sist jeg var på Bikuben, og hadde lyst til å prøve den. Først lagde jeg hjertene som egentlig ble ganske fine, men så klinte jeg malingen overalt og da gikk det hele litt over stokk og stein kan man trykt si.

Tusen takk til dere som legger igjen så koselige kommentarer, det setter jeg veldig pris på.
Ønsker alle som er innom bloggen min en superfin tirsdag.













































2 kommentarer:

  1. hei hei :O)

    Takker for alltid så hyggelig kommentarer i bloggen min.
    Jeg syntes taggen din ble kjempefin.

    Klem Connie

    SvarSlett