torsdag 16. august 2012

Lenge siden sist!

Ja nå er ferien over for denne gang for min del og vi har blandt annet tilbrakt en fantastisk uke i Kolimbari påKreta.

Avra Imperial Beach Resort & Spa, Kolimbari

Dette var et fantastisk flott hotell som anbefales på det varmeste.
Rommet vi hadde var med eget basseng på terrassen, og det ble flittig brukt av barna.(Stas med eget basseng)

Når det gjelder scrapping/kortlaging har det blitt liten tid til dette i sommer. De nærmeste ukene vil det heller ikke bli særlig tid til dette, da jeg har en datter som skal opereres førstkommende mandag.
Dessuten sliter jeg nå med idetørke og har hatt/har liten scrappelyst. Dette håper jeg går fort over slik at jeg snart er i gang igjen og kan legge ut nye prosjekter her.
Håper alle har hatt en fin sommer!
Torsdagshilsen fra Cathrine




1 kommentar:

  1. Velkommen hjem fra ferie, dejligt du har haft det godt, så nu venter din kortverden på dig. knus morkaren.

    SvarSlett