søndag 15. april 2012

Jeg har lekt............

.......med noen av de nye tingene jeg kjøpte meg (se forrige innlegg). Har laget et kort igjen. Har brukt kartong, mønsterark fra Prima-Nature Garden Collection 6"x6" paper pad,TH die, EK punch,
div. Spellbinder dies, blomster fra "vet ikke", utklipt blomst fra en duk(kjøpt på Kid), tattered angels glimmer mist-olive vine, blonde, perler fra Prima og stempel fra Ladybug and friends.
Selve ideen til kortets fasong har jeg hentet fra superdyktige Connie. Tusen takk for inspirasjon Connie.


                                                    

Melder kortet på i følgende utfordring:
Scrapperiket: utfordring 49-Bingo. (Jeg har bingo på blomster, perler og dies/punch (øverste rad,vannrett på bingobrettet)
Card and Scrap: Bruk blomster.

Tusen takk til dere som legger igjen spor etter dere- det setter jeg veldig pris på:)
Ha en fin søndag!

7 kommentarer:

  1. Meget lækkert kort, og hvor er det dejligt vi kan inspirerer hinanden. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. wawww hvor er den bare super flot.

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
    knussss♥

    SvarSlett
  3. Aldeles nydelig kort!
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  4. Et nydelig kort i fine farger, masse flotte detaljer og likte godt oppsettet:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort og tusen takk fin fine ord om meg :)
    Blir rørt og glad.
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min:)
    Dette kortet ditt var rålekkert, skikkelig vintage.
    Klem, Merete

    SvarSlett
  7. Aldeles nyyyydelig :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett