søndag 30. september 2012

Hjertebodens juleblogg.

Denne måneden var utfordringen hos Hjertebodens juleblogg å lage et prosjekt med fargene brunt og blått.
Jeg har laget to kort med denne fargekombinasjonen, og her ser du det første.
Mønsterarkene er fra Maja designs nye julekolleksjon "Vintage Winter" Kartongen i blått er fra Panduro. Tekststempelet er fra NSS. Snøkrystallene er fra min nyinnkjøpte die fra Memorybox som heter " Crystalline border". Snøkrystallene har fått et lag med glossy accent. Alle kanter er svertet med distress ink " Walnut stain".

Har vært på StempelScrap messa i dag. Handlet for 44 kroner og er utrolig fornøyd med meg selv. Har nemlig bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe så mye nytt før jeg har brukt opp en del av det jeg allerede har liggende.
Takk til deg som titter innom - legg gjerne igjen en kommentar for det er så hyggelig.
Fin søndagskveld til alle og god høstferie til dere som har det.
Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar