søndag 13. mai 2012

Bordkort

Hei, hei.
Da er konfirmasjonen over og jeg kan legge ut noe av det jeg laget til den.
Starter med å vise dere bordkortene min datter og jeg laget.



Har blandt annet brukt hvit aquarellkartong som er punchet med MS-punch. Stanset ut et lite hjerte og festet en del små blomster på som er stanset ut med punch. Alt i samme kartong.Mønsterpapiret er et konfirmasjonspapir (samme som brukt på invitasjonene i et tidligere innlegg) fra "husker ikke". Navnet er skrevet ut fra PC og stanset ut med en Spellbinder die. Pyntet med tre rosa bling( for bling må det jo være til en jente, hihi:)
Ønsker alle en flott søndag.
Cathrine

2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte serviettring/bordkort :)
    Nusseleige små blomster ♥
    Ser so enkelt ut, men er nuk litt styr. Sånn vart det jaffal med dei eg lagde. Og der vart lite bling du, men ei rose i stadenfor ;)

    SvarSlett
  2. Flot arbejde, til din datters konfirmation. knus morkaren.

    SvarSlett