tirsdag 22. november 2011

En rask post

Hei.
Et superraskt innlegg i dag da jeg snart skal til Oslo for å se Rockeulven med familien min. Gleder meg:)
Ville bare poppe innom for å takke for hyggelige kommentarer som jeg har fått de siste dagene, så tusen takk til dere:)
Jeg har også fått en ny følger og det setter jeg stor pris på, så takk til deg også.:):)

Har laget noen flere julekort som jeg håper jeg får tatt bilde av i morgen, slik at dere får sett dem.

De to siste dagene (mand. + tirs.) har gått med til å handle adventsgaver til kalenderen til de to jentene mine. Det er ikke så lett å finne på noe nå som de har blitt så store (11 og 14 år) men nå tror jeg at jeg er i boks. Nå er det bare kalenderposene som må gjøres klare. Har kjøpt hvite papirposer som jeg har tenkt å pynte enkelt og sette tall på.
Ønsker alle en fin tirsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar