lørdag 19. november 2011

Pakkelapper/christmas tags

I dag har jeg noen pakkelapper å vise dere. Disse lagde jeg i går kveld. Disse har tre forskjellige tagfasonger. Har brukt glansbilder fra Nille, kartong fra Bazzill, Spellbinder dies, Tim Holtz die, Puncher,scrappers floss og bling
 Nærbilde av to av taggene for å vise fram detaljene (ikke at det er så mange av dem altså)
 Baksiden av taggene er stemplet med et stempel fra inkido.
De neste pakkelappene er runde og er laget med Spellbinder dies.

 Nærbilde av framsiden
 Baksiden er stemplet med "til og fra -stempel" fra NSS. Egentlig syns jeg stempelet er litt for stort, men "man tager hva man haver".
Ønsker alle en riktig fin lørdag og en god helg:)
P:S fint hvis du legger igjen spor etter deg, så kan jeg ta en titt på bloggen din også.(hvis du har en)

6 kommentarer:

  1. Her var det mange flotte pakkelapper!
    Heldige er de som får en sånn på sin pakke:)
    Klem, Merete

    SvarSlett
  2. Mange flotte og nydelige pakkelapper(tags)

    Jeg har en blog candy hvis du vil være med

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlett
  3. Nydelige pakkelapper du har laget.

    Ha en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlett
  4. What a wonderful Christmas tags! Congrats :-)

    SvarSlett
  5. Nydlige tags og pakkelapper du har laget.
    Herlige farger og flott pyntet.:)

    SvarSlett